Новини

Поширені запитання

Останнім часом бронювання та купівля електронних квитків стали дуже популярною послугою на нашому сайті. Зі збільшенням користувачів збільшилася і кількість помилок, що здійснюються при оформленні замовлення.   

Адміністрація театру звертається з переконливим проханням: перед тим, як зробити операцію з купівлею або бронюванням квитків на нашому сайті, ознайомитися з інструкцією щодо використання цієї послуги.

Поширені запитання: 
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу  до списку довірених адрес.

 

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .



У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .

Коментарі:

Администратор
19.11.2019
Доброго дня, Марино! Чекаємо на продаж квитків наприкінці листопада.
Марина
18.11.2019
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, коли розпочнеться продаж квитків на січень?
Администратор
07.10.2019
Здравствуйте, Николай!
Продажа на декабрь начнется уже на этой неделе.
Николай
07.10.2019
Скажите пожалуйста , а когда будет репертуар и начнется продажа билетов на декабрь?
Адміністратор
22.08.2019
Здравствуйте, Александр. Продажа на ноябрь появится в сентябре.
Александр
22.08.2019
Добрый день ! Скажите пожалуйста , с какого числа начнется продажа билетов на ноябрьский репертуар ?
Ирина
18.01.2019
Огромная просьба.
Добавьте больше спектаклей, пользующихся популярностью у зрителей, в воскресенье, в 12.00.
Особенно в зимнее время. Спасибо.
Адміністратор
21.11.2018
Здравствуйте, Антон.
Продажу на февраль следует ожидать к концу ноября.
21.11.2018
С какого числа будет репертуар и продажа билетов на февраль?
Адміністратор
04.12.2017
katiss
Отправьте запрос в службу поддержки на странице "Контакты".

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up