Новини

Поширені запитання

Останнім часом бронювання та купівля електронних квитків стали дуже популярною послугою на нашому сайті. Зі збільшенням користувачів збільшилася і кількість помилок, що здійснюються при оформленні замовлення.   

Адміністрація театру звертається з переконливим проханням: перед тим, як зробити операцію з купівлею або бронюванням квитків на нашому сайті, ознайомитися з інструкцією щодо використання цієї послуги.

Поширені запитання: 
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу  до списку довірених адрес.

 

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .



У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .

Коментарі:

Адміністратор
22.08.2019
Здравствуйте, Александр. Продажа на ноябрь появится в сентябре.
Александр
22.08.2019
Добрый день ! Скажите пожалуйста , с какого числа начнется продажа билетов на ноябрьский репертуар ?
Ирина
18.01.2019
Огромная просьба.
Добавьте больше спектаклей, пользующихся популярностью у зрителей, в воскресенье, в 12.00.
Особенно в зимнее время. Спасибо.
Адміністратор
21.11.2018
Здравствуйте, Антон.
Продажу на февраль следует ожидать к концу ноября.
21.11.2018
С какого числа будет репертуар и продажа билетов на февраль?
Адміністратор
04.12.2017
katiss
Отправьте запрос в службу поддержки на странице "Контакты".
katiss
03.12.2017
замовила електронні квитки, а на пошту прийшла лише квитанція про оплату, а квитки ні. Що робити?
Адміністратор
13.11.2017
Виктория!
Вам нужно обратится в службу поддержки. Отправьте запрос на странице "Контакты".
Виктория
13.11.2017
Здравствуйте! Пдскажите как быть. Мне брат подарил билет на концерт, а я его не понятгым для меня образом потеряла(((возможно ли как то его восстановить?Спасибо
Администратор
10.05.2017
Добрый день. Нет, необходимо самостоятельно распечатать билет.
Электронный билет необходимо предъявлять в распечатанном виде. Иногда получается считать штрих-код с экрана мобильного устройства, но это зависит от устройства. В любом случае рекомендуем распечатать билет перед приходом в театр иначе могут возникнуть сложности с проходом на спектакль и Вас могут не пустить.

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect