Загадкове нічне вбивство собаки

Саймон Стівенс за романом Марка Хеддона
Олександр КобзарГанна ГринчакНадія Кондратовська, Євген ЩербаньОлександр Кобзар, Євген ЩербаньОлексій Поліщук, Євген ЩербаньГанна Гринчак, Володимир ОсадчийНаталія Доля, Володимир РащукНаталія Доля, Євген ЩербаньОлександр Кобзар, Євген ЩербаньЄвген ЩербаньНаталія Доля, Володимир РащукІрина Новак, Володимир ОсадчийВолодимир ФетісовГанна Гринчак, Олексій ПоліщукОлександра Єна, Юрій ЯковлєвОлександр Валюк, Максим Нікітін, Тетяна Остапенко
Рекомендований вік до перегляду

Вистава на дві дії.

Тривалість 2 години 15 хв.

Вистава йде російською мовою
Прем'єра: 27 квітня 2018 року

Замовлення квитків

15 листопада, п'ятниця
19:00
29 листопада, п'ятниця
19:00
2 грудня, понеділок
19:00
20 грудня, п'ятниця
19:00
9 січня, четвер
19:00
31 січня, п'ятниця
19:00

Постановка – Кирило Кашліков

Сценографія та костюми  –  Олена Дробна
Звукове рішення вистави  –  Владислав Тененбаум
Візуальне рішення вистави – «Front Pictures»
Хореографія – Ольга Голдис
Відеопроекція – Олексій Рабін, Андрій Рябін, Олександр Шабанов
Сценічна мова – Ганна Гринчак
Помічники режисера – Сергій Литвин, Світлана Роєнко

Переклад з англійської Ганни Іванченко

У виставі звучать композиції: Оlafur Arnalds - So Close, Max Richter - Sarajevo

Ця п'єса представлена театру з люб'язного дозволу Warners Bros. Entertainment.

   В основі вистави – роман Марка Хеддона, що давно вже став світовим бестселером.

  Перед Крістофером лежить мертвий сусідський собака. На годиннику – сім хвилин на першу ночі, і хлопчик – головний підозрюваний. Крістофер вирішує знайти вбивцю собаки, не припускаючи, що це розслідування закине його у саме пекло складних та непередбачуваних відносин дорослих і змусить зробити неможливе – змінити звичний хід життя.

  Крістофер Бун має феноменальну пам'ять і добре ставиться до тварин, але не зносить, коли до нього торкаються, і нічого не розуміє у людських емоціях. Він любить червоний колір, місію «Аполлон», Шерлока Холмса та мріє стати математиком.

  Ця історія, в якій детектив переплітається із мелодрамою та комедією, сповнена глибоким драматизмом: не здатний відчувати емоції, підліток з аутизмом допоміг дорослим вирішити непосильне для них завдання – навчитися любити одне одного.

Дійові особи та виконавці:

Крістофер Бун  Володимир ФетісовЄвген Щербань 15.11, 29.11 
Шивон, вчителька Крістофера  Ганна Гринчак
Ед, батько Крістофера  Олександр Кобзар
Джуді, мати Крістофера  Наталія Доля 15.11, 29.11  Ірина Новак
Місіс Александер  Надія Кондратовська 15.11, 2.12  Наталія Кудрявцева 29.11, 20.12 
Місіс Ширз  Олександра Єна
Роджер (містер Ширз) / Черговий сержант  Володимир Осадчий 15.11, 29.11  Володимир Ращук 15.11, 29.11 
Місіс Гаскойн, директор школи  Тетяна Остапенко
Отець Пітерс  Володимир Пітеров 15.11, 29.11  Юрій Яковлєв
Перший поліцейський / Касир   Олександр Валюк 15.11, 29.11  Максим Нікітін 15.11, 29.11 
Поліцейський на вокзалі  Олексій Поліщук 15.11, 29.11  Юрій Яковлєв
Жінка на вулиці / Жінка у потягу  Ірина Бучко 15.11, 29.11  Катерина Старюченко 15.11, 29.11 
А також:  Марія Агапітова 15.11, 29.11  Пилип Киселев 15.11, 29.11  Олександр Крючков 15.11, 29.11  Владислав Мелешко 15.11, 29.11  Віталій ОвчаровЄвгеній Овчаров 15.11, 29.11  Гелена Сергутіна 15.11, 29.11  Павло Текучев 15.11, 29.11 

Коментарі:

Elena
27.09.2019
Шикарный спектакль, огромное спасибо! Советую для просмотра, есть о чем задуматься
Неим
25.05.2019
Спектакль замечательный! Сыграно отлично! Одно замечание - взгляд аутиста: он должен быть «скользящим» и ни в коем случае не прямой, глаза в глаза. В любом случае, рекомендую к просмотру.
Оксана
20.05.2019
Лучший спектакль который я видела. Блистательно отыграл свою роль Евгений Щербань.Просто Браво! ДО кончиков пальцев перевоплотился в героя. Такие темы должны подыматься и люди обязаны принимать людей которые не такие как все. После спектакля даже говорить не хотелось. Очень глубоко.Спасибо!
18.05.2019
Была 17 мая на спектакле. Спектакль на серьезную и важную тему. Спасибо всем за за прекрасный спектакль. Спасибо Евгению Щербаню за прекрасную игру и подаренные эмоции. При просмотре забываешь, что находишься в театре. Также спасибо Наталье Доле и Александру Кобзарю. Нелегко быть родителями особенного ребенка.Все выдержать и сохранить семью, это тяжелый труд. Такие спектакли нужно смотреть,они затрагивают очень важную и серьезную тему. После просмотра спектакля осталось чувство грусти, есть над чем задуматься. Эмоции переполняют.Спасибо любимому театру и актерам, режиссеру и всем кто его создавал за душевный спектакль.Музыкальное оформление спектакля понравилось. БРАВО!!! Рекомендую.
Администратор
10.04.2019
Здравствуйте, Женя!
Названия треков добавлены в описание спектакля.
Женя
09.04.2019
Здравствуйте! Не могли бы вы написать названия саундтреков, которые были использованы во время спектакля? Спасибо.
Надія
29.03.2019
Вітання. Маю потребу висловити свої враження і думки.
Перш за все - величезне дякую акторській майстерності Крістофера - Євгена Щербаня, батьків - Наталії Долі та Олександра Кобзаря. Глядацьке суб'єктивне поділяється, мої враження були сконцентровані на глибокій трагедії розпаду сім'ї, неспроможності представниками сучасного світу віддано кохати ближніх, рідних, та звичайно, трагедії особливості генія (відмінного, інакшого, сконцентрованого водночас на навколишньому і на внутрішньому). Кода, а саме порівняння імені з біблійним персонажем та ствердження свого юнацького Я, тільки ще дужче навіяли думки про "трагедію білої ворони", все ніби говорило - "Він сильний. Він одинокий". Такі алюзії до романтичних концепцій світобачення прорвали всі мої емоційні завіси, викликавши масу болю і співчуття. Це все завдяки неперевершеній грі головного героя, що ніби сам бував діючим чи свідком в таких психоделічних, важких драмах, і так вміло перевтілився в хворобливу дитину. Дякую Вам, дуже дякую.
Але "нема добра бєз худа, худа бєз дабра". Оповім і про те, що негативно відзначилось на сприйнятті. По-перше, мат (особливо в самому початку такий низький, вуличний мат поліцейських нагадав "ліхіє", а не сучасних, грубуватих полісменів. Так і хотілось сказати "Ну ок, ми все розуміємо, це модно зараз і бла, бла, бла... Але можна хоч нормальних матів добрати, а не оцього непотребу російського?"), по-друге, нежива інтонація чтеця (в деяких моментах криклива і ні до чого).
Окремий "капєц" хочеться вписати музичному редактору - як можна так сухо і нечуйно підбирати синтезовані тембри? А нащо була та пісенька? Про що взагалі вона була? На фоні таких яскравих персонажів має звучати музика, що відповідає драмі і характерам, музика має бути без слів. При чому тут слова взагалі? Це театр муз.драми чи шо? Над смислами характерів персонажів була пророблена величезна робота, і зовсім ніякої над музичними характеристиками. Дуже раджу вивести крикливі і недоречні музичні теми, натомість ввести щось із репертуару Арво Пярта, Дьордя Лігеті, Кшиштофа Пендерецького (Трен, сцена плачу, із симфонії пам'яті жертв Хіросіми якнайкраще передала б стан страху Крістофера), Євгена Станковича та інших сучасних, мислячих композиторів (музика яких дійсно тільки покращить сприйняття драми).
Вистава дала про що подумати. Високий акторський рівень має бути в комплексі всього високого з інших сфер. Не послаблюйте планку, а тільки підіймайте її за рахунок довершення.
Дякую
Адміністратор
25.03.2019
Вистава російською мовою.
25.03.2019
Вистава на українській чи російській мові? Чи у вас все російською?
Адміністратор
13.03.2019
Здравствуйте, Anna!
Уже отвечали на этот вопрос. Поищите ответ в комментариях ниже.

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up